ZEYNEP'İN GALERİSİ

9 Mart 2020 Pazartesi

BASKI KUMBARASI

Suluboya severler, baskı denemelerine ulaşmak için bu yayına göz atınız.








Merhaba,

Yıllar öncesinde patates ile başlayan bu yolculuğu devam ettiriyorum. Çeşitli baskı örneklerini bu yayında biriktiriyorum. Burayı hazırladığım süreçte seçici algım her şeyin dokusuna dikkat eder oldu. 

Özellikle şekil keserek oluşturacağımız şablon tipi baskılar değil de doğrudan dokusu olan materyaller benim daha çok hoşuma gidiyor. Baskı çalışması için böyle tercihleri daha anlamlı buluyorum. 

Suluboya çalışmalarını haftalık bir rutin haline getiren takipçilerim için dilerim faydalı olur. 

Sevgilerimle ♡


YAPRAK BASKISI






●○●

BAMYA BASKISI










Bu bamya ile altıgen şeklini çalışabiliriz. Küçüklerinin kesitinden beşgen çıkıyor. Şu zamana kadar bamyaya hiç bu gözle bakmamıştım!

●○●


KAPAK BASKISI






Bu çalışmada sulandırılmış parmak boyası kullandım.

●○●

İP BASKISI











İpi suluboya kabında boyayınca daha soluk bir baskı oldu.





Doğrudan boyaların üzerine ipi yerleştirerek boyayınca kenardaki baskılar gibi daha renkli bir sonuç ortaya çıktı.


●○●


KARNABAHAR BASKISI





Bu baskıda hedef küçük ağaçlar çıkması ama bıçakla karnabaharı keserken düz bir kesit yapmanız ve suluboya kalitesi önemli. Aksi halde daha anlamsız bir şekil çıkıyor

●○●


SÜNGER BASKISI

Bu benim favorilerimden oldu!







●○●


ÇATAL BASKISI


Bu baskı tipi ile dikenli bir şeyler yapmak çok popüler. Kirpi, kaktüs gibi...
●○●


MAKARA BASKISI




Biten makaraları atmayın, attırmayın! Yalnız makara ve kağıt buluşunca alttan bastırmak gerekiyor. Belki kalın keçe,Eva gibi yumuşak bir zemin üzerinde baskı yapmak da işe yarayabilir.

●○●

ÇİÇEK BUKETİ PAKEDİ







Eller de nasibini alabilir...

●○●

OLUKLU MUKAVVA




●○●


KEREVİZ BASKISI




Başarılı bir baskı için kesitleri çok düzgün kesmeniz gerekiyor.


NoT: Bu yayını canlı tutmayı planlıyorum. Yeni baskılar denedikçe buraya yükleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder