ZEYNEP'İN GALERİSİ

5 Ocak 2016 Salı

☆TASA CiZiM

Basit malzemeler kullanılarak yapılan bu çalışmayı denemelisiniz!






Malzemeler:

Taş
Kurşun kalem
Silgi
S uçlı cd kalemi
Beyaz oje
Sprey vernik


Yazın çılgın bir 'ördek havuzu' projemiz vardı... Bu taşları toplamak için özellikle dere kenarına gitmiştik... Aralarından en düz ve küçük olanlarını ayırmıştım üzerine çizim yaparım diye...
Ben baykuş çizimlerini çok severim. İnternette ufak bir araştırma yaptım. Bir kaç çizim buldum. Onlara bakarak önce kurşun kalem ile taş üzerine taslak çizdim. Sonra cd kalemi ile üzerinden geçtim. Beyaz olmasını istediğim yerleri eski beyaz oje ile boyadım.  
Çizimleri tamamlanınca sprey vernik sıktım ve kurumaya bıraktım. Bu kadar :)



Ben saksı dibindeki toprak görüntüsünü kamufle etmek için kullandım...


2 yorum:

  1. Pembe çiçek ne çiçeği, çok güzelmiş, baykuşlar da çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Pembe çiçek ne çiçeği acaba?

    YanıtlaSil