ZEYNEP'İN GALERİSİ

1 Nisan 2015 Çarşamba

ZIP ZIP CEKIRGE


1-2-3 ZIPLAT! Gerçekten zıplayan bir çekirge

 









Bu çekirgelerin ön hazırlığı öğretmeni yoruyor ancak çocuklar sonunda çok eğleniyorlar.



Malzemeler
  • Öğrenci sayısı x2 kağıt bardak
  • Paket lastiği
  • Yeşil parmak boyası, fırça
  • Yapışkanlı eva (yeşil ve siyah)




Uygulanışı

Öncelikle öğrenci sayısı kadar bardağa fotoğraftaki gibi lastik bağladım. Birkaç kez bağladım ki etkinlik sırasında sürekli çıkmasın… Ben karton bardak kullandım. Bir bardak için 2 adet lastik kullandım. Lastikli olan bardakları öğrencilere dağıttım. Fırça ve yeşil parmak boyası ile dış kısmını boyadılar. Bardakları bir kenara kurumaya aldık. Bu arada yemeğe gittik…




Dönüşte bardaklarımız çoğunlukla kurumuştu. Kurumayan yerlere de ben peçete bastım. Boyalı bardakları çocuklara dağıttım, gözlerini ve bacaklarını yapıştırdılar.





Ve en eğlenceli kısmı tabiî ki çekirgeleri zıplatmak... Ben çalışma öncesine kendi çekirgemi öğrencilere gösterirken “1-2-3 Zıplat!” demiştim. Baktım bitirince çocuklar da aynısını söylüyor… 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder