ZEYNEP'İN GALERİSİ

16 Nisan 2015 Perşembe

SAYILAR OYUN PARKURU


Çocukların rakamları tanıma ritmik sayma ve sayısı kadar nesne ayırma becerisini destekleyecek bir oyun...




YAŞ GRUBU: 36-48 AY


MALZEMELER
  • Çember Oyuncak (5 adet)
  • Büyük boy rakam matları (1-5), rakam çıktıları da alınıp kullanılabilir
  • Minik Legolar

*Bu oyun parkurundan denk olacak şekilde iki tane hazırlayıp büyük yaş gruplarına yarışma şeklinde de oynatabilirsiniz. Sınıfın ve öğrenilenlerin düzeyine göre rakam sayısı çoğaltılabilir, rakamlar karmaşık sunulabilir, daha büyük rakamlar seçilerek oyunu zorlaştırabilirsiniz.


OYUNUN HAZIRLANIŞI

Çember oyuncakları yere bitişik olacak biçimde dizdim. 




Sonuna rakam matları ve yanlarına da lgo dolu kutuyu yerleştirdim. Bunu yaparken tek tek rakamları tekrar ettik.

Bu tür oyunlarda her zaman kendim yaparak model olmaya özen gösteriyorum. 
Çemberleri içlerine  iki ayakla sıçrayarak geçtim. 




Rakamlara gelip her rakamın üstüne sayısı kadar lego koydum.




Olaya daha iyi kendilerini verebilmeleri için şöyle bir kurgu da yapılabilir: “Bu oyunda oyuncular bir tavşan olacak. Çemberlerin içine zıplayarak yolu geçecekler. Yolun sonunda rakamlı pastalar var. Her pastaya rakamı kadar mum koyacaklar.”

İYİ EĞLENCELER :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder