ZEYNEP'İN GALERİSİ

2 Nisan 2015 Perşembe

★BUYUKLERE BOYAMA SAYFASI

Bir hastalık mıdır, desarj mıdır, terapi midir bilemiyorum. Topayın boyaları, boyama sayfası sevenler buraya.








Bir gün pinterestte bakınırken çok güzel boyama sayfalari buldum. Bunların çıktılarını alayım tv izlerken boyarım belki, diye başlayan boyama çılgınlığım sanırım bir hastalığa dönüştü. Öyle ki eve geldiğim bir gün boyama sayfalarım saklanmış (!).

Böyle ufak hileler ile beni yıldıracağını sanan eşime sevgiler...

Aldım siyah kalemleri, beyaz kağıtları ve böylece başladım kendi boyama sayfalarımı çizmeye... Çizdikçe burada da fotosunu paylaşırım. Belki benim gibi boyama severler vardır ve kullanırlar. Çıktı alınca çözürlüğü düşer mi bilemiyorum.


Bu sebeple buna "deneme bir ki üç" diyelim.



Üzerlerine tıklayınca orijinal boyutu açılıp kopyalanır herhalde...






Ben boyama yaparken keçeli kalem kullanmayı seviyorum. Şu renk sayısı çok olanlardan...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder