ZEYNEP'İN GALERİSİ

14 Haziran 2016 Salı

BABALAR GÜNÜ HEDİYESİ

Babaların çocuklarının resimlerini hep yanında taşıyabileceği bir hediye. Hazırlayın küçülen kağıtları!




Malzemeler
  • Küçülen kağıt (çeyrek A4 boyutunda)
  • Kuru boya
  • Delgeç
  • Sprey vernik
  • Anahtarlık aparatı
  • Mini pense
  • Fırın, tepsi, maşa, yağlı kağıt
  • Tüylü tel
  • İkea mini boncuk (pyysla)

Çocuklar çeyrek A4 boyutundaki küçülen kağıtların mat kısımlarına kuru boyaları ile babalarını ve kendilerini çizdiler.

Bu aşamada önce siyah kuru boya ile çizimleri yaptırıp sonra renklendirmelerini istedim. 


Resimler tamamlanınca fırınlamadan önce delgeçle delmeyi unutmayın. 

Eğer unutursanız ki ben bir tanesini unutmuşum, büyük kilitli iğnenin ucunu ısıtıp delmek istediğiniz yere bastırın. 

Fırında pişirme talimatı küçülen kağıt paketlerinde bulunuyor. Ben tepsiye yağlı kağıt serdim. Tek tek pişirdim. 1dk da bir tanesi oluyordur. Fırını 200 dereceye ayarladım. Kapağı açık tuttum hep. Bazıları pişerken içe çok fazla kıvrılıyor ve yapışıyor. Bu durumda iki maşa ile dikkatlice ayırıp düzelene kadar fırında tuttum. Düzleşince maşa ile alıp mermer zemine koydum ve üstüne kitap koydum. Açık havada spreyleyip  kuruttum sonra da anahtarlık aparatlarını taktım.


Her anahtarlığa tüylü tel taktım. Çocuklara ikea minik boncuklardan dağıttım. Babalarının takımının renklerinde örüntü olacak şekilde boncuk dizmelerini istedim. Kolaylıkla yaptılar. 



Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder