ZEYNEP'İN GALERİSİ

5 Mayıs 2019 Pazar

ANNELER GÜNÜ 3

Sürpriz içinde sürpriz!

Merhaba,

Bu anneler gününde yeni bir kart tasarımı ile karşınızdayım.

Bu çalışma mantığını aslında poşet dosya ile yapılmış bir bukalemun olarak yıllar önce arkadaşımda görüp çok beğenmiştim. Kullanmak bu güne kısmetmiş. Fikir için öğretmen arkadaşım Aytül GÜNAY'a teşekkür ederim.

Malzemeler:


  • 1 adet asetat (A4 Boyutunu seçtim ben)
  • 1adet anneye yapılacak resim (örnekteki boyama sayfasını çıktı alıp boyatabilirsiniz. 
  • 1 adet kart boyutunda beyaz karton
  • M Uçlu CD kalemi
  • Boya 
  • Bant
  • Makas

Çocuklara boya kalemlerini dağıtarak anneleri için bir resim yapmalarını isteyin ya da boyama sayfalarını dağıtın.




Çalışmalar tamamlanınca üzerine asetat koyarak uzun kenarlarını bantlayın.





Asetatın üzerine CD kalemi ile resmin ana hatlarını çizin. (İlk bakışta sanki resimdeki kız yalnız ve üzgün biri olsun istediğim için her şeyi çizmedim)

Araya koyacağınız kartonu rahat çekebilmek için aşağıdaki gibi bir parça kesin.


Asetat ve resim arasına beyaz karton koyun. Gerekirse biraz keserek küçültün.



Kartonun üzerine mesajınızı yazın.




Kartımız hazııır!

Son olarak ben de bu yayınla birlikte başta kendi annelerim olmak üzere tüm annelerin anneler gününü kutlarım.

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder