ZEYNEP'İN GALERİSİ

5 Şubat 2020 Çarşamba

RİTİM ALETİNİ YAP

Haydi basit malzemeler kullanarak bir ritim aleti hazırlayalım. 





Merhaba,

Bugün sizin için basit malzemelerle bir ritim aleti hazırladım. Malzemelerin kolay bulunur olması ve ses performansının da başarılı olması sebebiyle en azından sınıfınızın müzik merkezine bir tane yapıp koymanızı tavsiye ederim.

Malzemeler


  • Y şeklinde bir dal parçası (uçları kütleştirilmiş)
  • Renkli yün ipler
  • Büyük boy düğmeler
  • Tel
Nasıl Yaparız?

1. Dal parçasının en altına sıkı bir düğüm atalım.

2. İpi bir miktar sardıktan sonra tekrar düğüm atalım.

3. Diğer renkteki ipi düğümleyip saralım. Bu şekilde çatal olan yere kadar devam edelim.




4. Çatallaşan kısma gelince yeni renk ipten iki adet yumak ip düğümleyelim.



5. Biri ile sağa giden dalı, diğeri ile sola giden dalı sarnmaya devam edelim.


6. İp sarma işlemi tamamlanınca çatal dallara düğmeleri geçirdiğimiz teli gergin olacak şekilde bağlayalım.
Ritim aletimiz hazır.


Bir sağa bir sola, en sevdiğin şarkıyı söyleyerek salla!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder