ZEYNEP'İN GALERİSİ

21 Kasım 2015 Cumartesi

GOLF

Temelinde "saygı" prensibi taşıyan bu sporu tanıyalım.





Çalışmalar öncesinde ben de ufak bir araştırma yaptım. Vikipedi böyle durumlarda çok işime yarıyor. Oradaki metinleri olabildiğince basitleştirerek ve sadeleştirerek bir slayt gösterisi hazırladım. Powerpoint sunusunu buraya yükleyemedim ancak sunum fotoğrafları da belki iş görür diye düşündüm... Slayt içinde kullanılan resimler internetten alıntıdır.











Slayt gösterisinin ardından internette bulduğum bir çizgifilmi izledik çok eğlenceli, konuşma yok. İsmi Zig&Sharko Water Golf, su altında deniz kızı ve köpekbalığının golf maçını anlatıyor 


Sonra kendi mini golflerimizi hazırladık. 
Malzemeler:
Yeşil strafor
Tahta çubuklar
Desenli karton
Plastilin hamur ile kaplanmış boncuk
Bant


Desenli kartonlardan küçük üçgenler kesip tahta çubuklara banladım. Bunlar mini golf oyuncağının bayrakları olacak...


Bu etkinlik çok basit. Amaç daha çok yapılanla oynayıp eğlenmek. Öğrenciler oyuncaklarını kurduktan sonra mini golfleriyle atış denemeleri yaptılar.



Bir de golf oyuncağımızla atış denemeleri yaptık.
Bir golf alanımız olsaydı hiç fena olmazdı...





İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder