ZEYNEP'İN GALERİSİ

21 Ekim 2015 Çarşamba

YUMURTA KIRMAYI BiLMEYENLERE!

Evcilik mutfakları şenlensin. Çok pratik bir oyuncak fikri. Toplayın keçeleri!







Malzemeler:
Beyaz ve sarı ince keçe
Beyaz ve sarı dikiş ipliği
Makas
Dikiş iğnesi
Boş kapaklı saklama kutusu

Yapılışı:

Yapmak istediğim oyuncak büyüklüğüne göre bir daire kalıp seçtim. Sarı keçeye 4 daire çizdim ve kestim. Bu dairelere uygun yumurtanın akı olan kısımları beyaz keçeyi keserek yaptım. Bir yumurta için; bir sarı daire, iki beyaz keçe parça hazırladım.




Önce sarı iple, sarı daireyi diktim.


Sıra geldi iki parçayı birleştirmeye... İki parçayı birleştirip kenarlarından olabildiğince dikişleri az göstermeye çalışarak diktim. Bunu yaparken iğneyi çapraz olarak diktim ve beyaz ip kullandım.


Afiyet olsun!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder