ZEYNEP'İN GALERİSİ

4 Ekim 2015 Pazar

OKULA BAŞLADIK HEYA!

Yeni bir eğitim öğretim yılına öğretmeni, öğrencisi, velisi heyecanla başladık. İlk hafta biz neler yaptık bir göz atalım!








İlk hafta malum biraz zor geçiyor. Çocukların alışma dönemleri biraz yıpratıcı olabiliyor. 

Henüz öğrenciler yeni başlamışken okuldaki malzeme durumunuzu bilemiyorum. Ben bir önceki yıldan okulun ilk zamanlarına yetecek malzeme depoluyorum.

İlk haftaların kurallar, tanışma, alışma derken bol serbest zamanla geçmesinin çocukların disiplin kazanmasını geciktirdiğini düşünüyorum. Bu nedenle başlamadan önce günü saatlere bölerek geçerli uygulanabilir bir planlama yapmaya özen gösteriyorum. 

Bu yayında sadece yaptığımız sanat çalışmalarından bazı örnekleri sunacağım. 


Okulumda ilk günüm fotoğraf çerçevesi


Okul logolu kolyelerimiz



 Bu etkinlik sonrasında sınıfta saklı kolyeyi bulma oyunu da oynayabilirsiniz.


 Geçen 5 gün için yıldızlı başarı tacı ☺


Tüm çizgileri eva ile kapladıktan sonra öğrenciler simli fırçalı boyalarla yıldızları boyadılar.


Yaptıkları sanat çalışmalarını özellikle eve götürebilecekleri ve kullanabilecekleri özellikte seçmek istedim. 

Mutlu başlangıçlarınız olsun❤



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder