ZEYNEP'İN GALERİSİ

3 Aralık 2015 Perşembe

YENi YIL HAZIRLIKLARI BASLASIN!

Kırmızılar, yeşiller, beyazlar yeni yıl yaklaşıyor. Biz de boş durmayalım evimizi, sınıfımızı süsleme fikirleri için kolları sıvayalım.






Pırıltısıyla renkleriyle hazırlıklarıyla yeni yıl havası beni çok mutlu ediyor. Siz de benzer duygular yaşıyorsanız, sevdikleriniz evinize davetliyse, sınıfınız için bir güzellik yapma peşindeyseniz tam size göre evladiyelik süsler ile karşınızdayım. Bir takımın kalıplarını da çıkarttım. Ben süsleri ince keçeleri dikerek hazırladım. Çok sağlam oldular. Yıllardır kullanıyorum. Tavandan, avizelerden sarkıtıyorum. İsterseniz çam ağacı da süsleyebilirsiniz. Eldiven ve çorapların içine minik sürprizler saklayabilirsiniz. Ama ben dikiş konusunda iyi değilim, diyenlerdenseniz o zaman evalar ile de kolayca yapabilirsiniz ya da dikiş yerine sıcak silikon ile yapıştırabilirsiniz.

Malzemeler
İnce keçe
Keçelere uygun renkte dikiş iplikleri
Oynar göz
Yapıştırıcı
Ponpon
Yıldız delgeç




Tüm süsleri çift kat keçeden hazırladım. Birinci kat keçeye ayrıntıları diktim. İkinci keçeyi arkadan dikişlerin görünmemesi için birinci parçaya kenarlarından diktim. Eldiven ve çorapların bilek kısımlarını dikmedim belki içine birşeyler konulabilir...

Bunlar da diğer süsler:



1 yorum: