ZEYNEP'İN GALERİSİ

16 Şubat 2016 Salı

KARA MASA

Tebeşir ile resim yapmayı sevenlere...




Okulumuzun geniş bir bahçesi var. Bu sene bu bahçe ile ilgili bir proje hazırladık. Bu çalışma da etkinliklerimizden bir tanesi.

Malzemeler:

Kara tahta boyası
Fırça (ikea mala fırça setinin en kalın 2 boyu)
Boya kabı (plastik bardak kullanabilirsiniz sonra yıkamak zorunda kalmazsınız)
Boya önlüğü
Boyanacak malzeme (biz kullanılmayan bir masa seçtik)
Az miktarda su
Bant




Öncelikle boyanacak yüzeyin kenarlarını taşırmayı önlemek amacıyla bantladım. 


Çocukları 4'erli gruplar halinde çağırdım. Boya kaplarına kara tahta boyasından yaklaşık 2 yemek kaşığı koyup 1 yemek kaşığı kadar su ekledim. 



Bunun sebebi boyayı çoğaltmak. Sonra çocuklar su eklenmiş boyayı iyice karıştırdılar ve masayı boyadılar.



 Boya bitince tekrardan boya karışımı hazırladık. Tüm herkes boyayınca ben merkezden dışa doğru olacak şekilde bir kat kalan boya ile üzerinden geçtim.   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder